درج شده توسط: روابط عمومی

در راستای طرح دانش ­افزایی و توانمندسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه برگزار شد؛

کارگاه آموزشی"کاربرد فناوری ­های نوین در تدریس"

21 Oct 2024

کد خبر : 11383662

تعداد بازدید : 73

در راستای طرح دانش ­افزایی و توانمندسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه، پنجمین کارگاه آموزشی با عنوان"کاربرد فناوری ­های نوین با حضور و مشارکت حدود 65 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه و برخی از اعضای هیأت علمی دانشگاه ­های سطح استان قزوین به شیوه الکترونیکی توسط دفتر برنامه­ ریزی آموزشی دانشگاه برگزار شد. 

در راستای طرح دانش ­افزایی و توانمندسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه، پنجمین کارگاه آموزشی با عنوان"کاربرد فناوری ­های نوین در تدریس" روز دوشنبه 30 مهرماه به مدت دو ساعت با تدریس دکتر احسان طوفانی نژاد عضو هیأت علمی و استادیار گروه آموزشی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با حضور و مشارکت حدود 65 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه و برخی از اعضای هیأت علمی دانشگاه­ های سطح استان قزوین به شیوه الکترونیکی توسط دفتر برنامه ­ریزی آموزشی دانشگاه برگزار شد. 

  دکتر طوفانی نژاد در این کارگاه آموزشی در چهار بخش، به بیان انواع فناوری های نوین در یادگیری و کاربردهای آن، رویکردها و روندهای نوین در یادگیری و کاربردهای آن، استفاده از فناوری­ ها در محیط­ های آموزشی، اصول و چالش ­های استفاده از فناوری و معرفی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر فناوری پرداخت.

 دکتر طوفانی نژاد ابتدا با طرح سؤالی از شرکت کنندگان وارد محیط تدریس در بستر فناوری شده و در ادامه به کاربردهای فناوری از جمله شبیه ­سازی، واقعیت مجازی، واقعیت ترکیبی و غیره در محیط آموزش و یادگیری اشاره داشت. وی لازمه مفید بودن فناوری را برای آموزش، حل کردن مسئله دانست و در الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر فناوری به ابزارهای درگیر شدن و انگیزه دهی، جستجو و اکتشاف و ارزشیابی در یادگیری پرداخت.

0 Comments